tiistai 26. huhtikuuta 2016

Eilen saavuin Saksaan. Ensimmäinen kerta Frankfurtin kentällä. Iso oli kenttä, hyvät oli opasteet. Opasteiden avulla osasin hyvin junalipun myynti pisteeseen. Lipun ostaminen onnistui englanniksi 😌
Junamatka meni hyvin ottaen huomioon että mahatauti alkoi lentokoneen ollessa yläilmoissa, enkä ostanut paikkalippua junaan. Satuin istahtaan sellaiselle paikalle johon ei ollut kellään lippua.
Eisenahiin juna tuli sen verran myöhässä että tukihenkilöni jo kyseli missä olen ennenkö juna tuli asemalle. Onneksi olin kurkannut Facebookista minkä näköistä ihmistä katselen kun junasta ulos tulen!
Hymyilevä ja iloinen ihminen oli vastassa. Hän kertoi todella paljon minulle Eisenahista ja vei minut asuntolaan. Odotin että minulla olisi soluasunto jossa olisi yhteiskäytössä kylppäri ja keittiö. Oli todella hienoa huomata että minulle oli käyttöön varattu huoneisto, isohuone telkkareineen, sohvineen ja hyvine sänkyineen sekä kylppäri ja oma keittiö 😍
Sain muutaman tunnin aikaa levätä ja purkaa tavarani. Kun tukihenkilöni tuli takaisin oli oloni hieman heikko. Hän ehdotti josko olisi käynyt puolestani kaupassa. Halusin kuitenkin itse liikenteeseen raittiiseen ilmaan. Kävimme kävellen keskustassa. Hankin itselleni ruokaa ja lääkettä mahatautiin. Yrttitippoja veteen, pahaa oli. Se tosin auttoi!
Asuntolalle takaisin tultua olin väsynyt. Soitin kotiin ja meni nukkumaan. Kuume nousi ja laski yön aikana. Nukuin 15 tuntia katkonaisesti.
Nyt olo on hyvä ja ruokakin taas tuoksuu hyvälle 😃
Tänään on ensimmäinen työpäivä, odotan kovasti sitä. Onneksi tuo pöpö jo hellitti ja olo on hyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti